Toegevoegde Spoedvoorwaarden
We doen er alles aan om je
bestelling zo goed mogelijk te verwerken. Mochten we denken dat dit niet
gaat lukken zullen we binnen 1 uur per mail (op werkdagen) contact met je
opnemen.
Redenen voor wijzigingen/aanpassingen in de aflevertijd/dag kunnen zijn:
- - Overvolle productie
- - Bewerkelijke bestellingen zoals doming óf doorgenummerde stickers
- - Onvoldoende kwaliteit van aangeleverde bestanden
- - Spoedlevering niet mogelijk op het adres (bijv. Op de eilanden,
België)
Let op! Indien wij twijfelen over een van bovengenoemde
redenen, dan nemen wij per mail contact op.
Wanneer wij geen reactie ontvangen zullen we ook telefonisch contact
opnemen. Zorg daarom dat je bereikbaar bent!
Lukt het ons niet je te bereiken (over onvoldoende kwaliteit), dan gaan
wij alsnog over op productie van je bestelling.
Bij spoedlevering zijn we afhankelijk van de kwaliteit van de gekozen
dienst. We hebben ze nauwkeurig geselecteerd maar weten uit ervaring, dat
er desondanks niet altijd 100% leveringsgarantie gehaald wordt. Indien
door overmacht een bestelling NIET volgens afspraak wordt afgeleverd
zullen we een deel van de spoedkosten crediteren.
Helaas kunnen wij geen aansprakelijkheid voor (gevolg)schade door
vertragingen aannemen.
Ben je echt afhankelijk van een product; kom dan je bestelling afhalen in
Oldenzaal of kies voor een koerier!