Wij maken gebruik van cookies om het bezoek voor jou makkelijker te maken en de gebruikservaring te verbeteren.
Wanneer je verder gaat op onze website ga je hiermee akkoord. Lees meer

 
< Terug naar overzicht
Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.


We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@123sticker.nl.


Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.


Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Bekijk ook onze andere informatie:
Bestelling niet ontvangen?
Niet tevreden?
Te weinig stickers ontvangen?
Retouren

Webwinkelkeur logo
9,3
6580 klantbeoordelingen
Star
Star
Star
Star
Star

Hanne
Goede service, goede kwaliteit. Heel tevreden!
Star
Star
Star
Star
Star
24-02-2024

wderover
ze zijn mooi en oke
Star
Star
Star
Star
Star
24-02-2024

Hulp nodig?
Wij helpen je graag!

Maandag t/m vrijdag zijn we bereikbaar tussen 08:00 en 16:30

Chat:

Start chat

WhatsApp Voeg ons WhatsApp nummer toe bij contactpersonen in je smartphone en start de chat!
06 12 25 60 98
Let op: niet bedoeld om naar te bellen!X

Telefoon:

NL Flag 088 123 00 00

BE Flag +31 88 123 00 00

NL Flag 088 123 00 00    BE Flag +31 88 123 00 00
WhatsApp
Start de chat

Scan de code met je mobiele telefoon en begin te chatten

V-card
V-card

Scan de code met je mobiele telefoon om de gegevens op te slaan in je contacten of klik op de link om te downloaden

Klant heeft de pagina verlaten
opslaan als admin