Wij maken gebruik van cookies om het bezoek voor jou makkelijker te maken en de gebruikservaring te verbeteren.
Wanneer je verder gaat op onze website ga je hiermee akkoord. Lees meer

 
< Terug naar overzicht
Tips vlekkeloze bezorging
Niets is zo vervelend als eindeloos op zoek zijn naar je pakketje.
Hier een paar handige tips om de bezorging zo goed mogelijk te laten verlopen.

Afleveradres:

Kies een privé- of werkadres waar iemand aanwezig is tijdens kantoortijden. De bezorging vindt plaats tussen 08.00 en 17.00 en van maandag t/m vrijdag.
Je kunt geen postbus als adres opgeven. Wil je het bij een parcelshop laten bezorgen kan dat alleen als deze bij de verzendwijze te kiezen is.


Particulier of bedrijf?

Vernoem duidelijk je naam bij je accountgegevens. Zo is de kans groter dat het pakket direct bij jou terecht komt.
Laat je het pakket op je werk leveren en de naam van het bedrijf staat niet vermeld? Dan gebeurt het helaas wel eens dat de bezorger het pakket weer mee terug neemt.
Kies 'zakelijk' bij het adres in je account gegevens om de bedrijfsnaam toe te voegen.


Winkelcentrum, bedrijfsverzamelgebouw of ander groot gebouw?

Als er op een adres meerdere ontvangers zijn zal de pakketdienst het pakket leveren aan de receptie óf eerste bevoegde persoon op dat adres.
Bezorgers kunnen NIET in een gebouw op zoek naar die moeilijk te vinden kamer, op de zoveelste verdieping terwijl de lift het niet doet.
Ook in een winkelcentrum zijn bezorgers geen graag geziene gasten. Heb je twijfels of je pakket in dit geval goed en op tijd aankomt, neem
dan eerst contact met ons op.

Bezorger geweest, maar net even de deur uit?

Wanneer de bezorger het pakket niet kan bezorgen, zal deze het mee terug nemen en een briefje achterlaten met instructies. In sommige gevallen wordt geen briefje achtergelaten maar krijg je een mail met deze mededeling.
Je kunt hiermee een afspraak maken voor een nieuwe bezorgdag of een afhaalpunt. Doe je niets, dan komt het pakket terug bij ons.


Krabbel graag:

Omdat we speciaal voor jou deze spullen hebben gemaakt, willen we zeker weten dat jij ze hebt ontvangen. Hiervoor ontvangen we graag een krabbel. Kleine moeite, groot plezier!


Corona:

Gelukkig voorbij, maar toch kan door de nasleep van alle maatregelen de levering er anders uitzien dan je gewend bent. Misschien ben je geopend op andere tijden of tijdelijk helemaal niet aanwezig op je werk? Het kan zijn dat dit de levering aan je zakelijke adres bemoeilijkt. Als het mogelijk is, raden we je aan om je bestelling te laten bezorgen bij een privé adres. Dat mag van jezelf zijn, maar dat mag ook van iemand zijn waar je deze afspraak mee maakt.


Het is erg druk bij de pakketdiensten:

We kunnen je pakketje niet even eruit laten vissen en vragen om je begrip als er vertraging is:

Bron: dumpert.nl

Zie ook…
Webwinkelkeur logo
9,3
7032 klantbeoordelingen
Star
Star
Star
Star
Star

Uitstekende stickers
Prima kwaliteit stickers, heel tevreden.
Star
Star
Star
Star
Star
31-10-2024

Chablis
Vlotte en correcte service, top kwaliteit
Star
Star
Star
Star
Star
01-11-2024

Hulp nodig?
Wij helpen je graag!

Bereikbaar op ma t/m do: 8:00 - 19:00 uur en op vr: 8:00 - 16:30.

Chat:

Start chat

WhatsApp Voeg ons WhatsApp nummer toe bij contactpersonen in je smartphone en start de chat!
06 12 25 60 98
Let op: niet bedoeld om naar te bellen!X

Telefoon:

NL Flag 088 123 00 00

BE Flag +31 88 123 00 00

NL Flag 088 123 00 00    BE Flag +31 88 123 00 00
WhatsApp
Start de chat

Scan de code met je mobiele telefoon en begin te chatten, of klik om op dit apparaat te chatten

V-card
V-card

Scan de code met je mobiele telefoon om de gegevens op te slaan in je contacten of klik op de link om te downloaden

Klant heeft de pagina verlaten
opslaan als admin