Je hebt je bestelling nog niet ontvangen? Wat jammer! Natuurlijk wil je zo snel mogelijk je bestelling ontvangen. We doen er alles aan om dit voor je te regelen. Er kunnen verschillende oorzaken zijn waardoor je pakket nog niet bij je is aangeboden. In de meeste gevallen, wordt het de volgende werkdag alsnog afgeleverd.
Maar wat nou als dat niet zo is?
In dat geval krijgt de vervoerder vijf werkdagen de tijd om het pakket op te sporen. Die vijf werkdagen gaan in op de volgende werkdag nadat bekend is geworden dat het niet is afgeleverd. We sturen alle gegevens van je bestelling naar de vervoerder. Met deze gegevens gaat zij aan de slag om je pakket op te sporen. Als dit lukt wordt het alsnog bij je bezorgd.
Lukt het niet dan gaan wij opnieuw voor je aan de slag. We maken je producten opnieuw en verzenden het meestal dezelfde dag nog. Zo hopen we dat jij je pakket nog op tijd ontvangt.
We begrijpen dat het frustreert om maar niet te ontvangen waar je met smart op zit te wachten. We beloven dat we er alles aan doen om zo snel mogelijk je bestelling alsnog te leveren.
Hulp nodig?
Wij helpen je graag!
Bereikbaar op ma t/m do: 8:00 - 19:00 uur en op vr: 8:00 - 16:30.
Chat:
WhatsApp
Voeg ons WhatsApp nummer toe bij contactpersonen in je smartphone en start de chat!
06 12 25 60 98
Let op: niet bedoeld om naar te bellen!X
Telefoon:
088 123 00 00
+31 88 123 00 00