Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@123sticker.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om
klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit
ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij
om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Bekijk ook onze andere informatie:
Bestelling
niet ontvangen?
Niet
tevreden?
Te
weinig stickers ontvangen?
Retouren
Hulp nodig?
Wij helpen je graag!
Bereikbaar op ma t/m do: 8:00 - 19:00 uur en op vr: 8:00 - 16:30.
Chat:
WhatsApp
Voeg ons WhatsApp nummer toe bij contactpersonen in je smartphone en start de chat!
06 12 25 60 98
Let op: niet bedoeld om naar te bellen!X
Telefoon:
088 123 00 00
+31 88 123 00 00