Als je een spandoek of sticker maakt, dan kun je deze heel makkelijk zelf aanpassen. Open het ontwerp vanuit 'Mijn ontwerpen' in je account. Het formaat kun je herstellen via het pennetje bovenin de ontwerpmodule.
Heb je wel besteld, maar nog niet de betaling voldaan? Dan kun je het ontwerp naar wens aanpassen en opnieuw een bestelling plaatsen. We doen niets met onbetaalde bestellingen.
Wanneer je de bestelling al geplaatst en betaald hebt, moet je zo spoedig mogelijk contact opnemen met ons. Tijdens kantooruren (08:00-19:00 op werkdagen) kan dit telefonisch, buiten kantooruren kun je ons via de mail laten weten wat er mis is. Onze contactgegevens staan altijd onderaan de website.
Afhankelijk van wanneer je de bestelling hebt geplaatst, kunnen we de fout wellicht nog handmatig aanpassen.
Als je product al geprint is, kan dit helaas niet meer zonder kosten.
Hulp nodig?
Wij helpen je graag!
Bereikbaar op ma t/m do: 8:00 - 19:00 uur en op vr: 8:00 - 16:30.
Chat:
WhatsApp
Voeg ons WhatsApp nummer toe bij contactpersonen in je smartphone en start de chat!
06 12 25 60 98
Let op: niet bedoeld om naar te bellen!X
Telefoon:
088 123 00 00
+31 88 123 00 00