123sticker

Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.


We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@123sticker.nl.


Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.


Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Bekijk ook onze andere informatie:
Bestelling niet ontvangen?
Niet tevreden?
Te weinig stickers ontvangen?
Retouren

Webwinkelkeur logo
9,3
7257 klantbeoordelingen
Star
Star
Star
Star
Star

Jonas
Goede service, product en levertijd zoals bevestigd
Star
Star
Star
Star
Star
20-02-2025

Jack
Ontwerp was snel gemaakt. Alleen de kleur rood was iets anders dan gedacht. Maar...
Star
Star
Star
Star
Star
20-02-2025

Hulp nodig?
Wij helpen je graag!

Bereikbaar op ma t/m do: 8:00 - 19:00 uur en op vr: 8:00 - 16:30.

Chat:

Start chat

WhatsApp Voeg ons WhatsApp nummer toe bij contactpersonen in je smartphone en start de chat!
06 12 25 60 98
Let op: niet bedoeld om naar te bellen!X

Telefoon:

NL Flag 088 123 00 00

BE Flag +31 88 123 00 00